2014. július 30., szerda

Díj 1#

Anno még kaptam egy díjat,amit még nem volt alkalmam felrakni (egyszer volt fenn, de leszedtem, mert csináltam a blogom).
Ezért még külön köszönet Lizzy-nek!




Szabályok:
- Írj magadról 10 dolgot
- Válaszolj 10 kérdésre
-Tegyél fel 10 kérdést
- Küld tovább 10 embernek

10 dolog magamról:
- Sorozatfüggő vagyok.
- Pénteken megyek Horvátországba
- Van egy macskám, Brúnó
- A kedvencem az 1D-ből Louis és Harry.
- Shippelek mindenkit. Leginkább a Doctor Who című sorozatból embereket: pl. Rose és a 10., 11. és River. Az 1D-ből csak Perriet és Zaynt + Eleanort és Louist :)
- Utálom a sablonos embereket. Akik mindenkit követnek és ha a "menő" azt mondja, hogy nem, akkor ő is azt mondja stb.
- Matt Smith <33
- David Tennant <3
- Nem tudom mit írjak.
- Hú, szeretem még a TVD-t és a TO-t, ja meg a TW-t :D 

10 kérdés- válasz:
-Hol laknál legszívesebben?
- Itthon....ez komoly kérdés? Talán Londonban. Hátha össze futok Mattievel.

-Van olyan celeb akiért rettenetesen odavagy?
- Hahaha. Van. Méghozzá, Matt Smith, David Tennant és Ian Somerhalder.

-Ki a férfi ideálod?
- Louis T. Szeretem ha valaki vicces és mókás. Olyan vagyok én is saját bevallásom szerint. Meg a barátaim szerint.

-Milyen könyveket olvastál eddig?
- Sokat. Ha tehetem könyvet olvasok. Egyébként romantikus, misztikus, Sci fi és minden más.

-Milyen fagyit szeretsz? ^^
- Hú! Hát talán a csokis,epres,kókuszos és Tuti fruttis.

-Kívánhatsz hármat. Mik lennének azok?
- Szeretnék találkozni a DW egész stábjával.
- Egy napra az ellenségem bőrébe bújni, hogy jól átb*szam.
- és egy saját Gumimaci gyárat. 
ez a bakancslistám első és legfontosabb elemei. 

-Szoknya vagy nadrág?
-Nadrág. 

-Jobb vagy balkezes vagy?
- Bal. Nem vagyok sablonos :P

-Mikor kezdtél írni?
- 2012.- ben azt hiszem. Nekem ezt pontosan kéne tudnom??

-Miért kezdtél el írni?
-Miért kérdezed mégegyszer? Miért kérdezed mégegyszer?

10 kérdés tőlem: 
- Ha tehetnéd, megváltoztatnál valamit az életedben?

- Milyen színű fogkeféd van?

- Egy nyáron hova utaznál el?

- Ha elutazol mivel utazol?

- Viszel magaddal fogkefét? Ha nem akkor miért nem?

- Csillámpóni vagy csillámfaszláma?

- Hány könyvet olvastál eddig életedben?

- Ha meghalsz akkor hogyan halnál meg? Vízbe fulladva vagy leesve egy nagy épületből?

- Vámpír vagy vérfarkas? (nem írhatod azt, hogy mindkettő)

- Találkozhatsz az 1D-vel de csak egy tagjával beszélgethetsz 10 percig...kivel ejtenéd meg a csevejt?

 10  5 ember:
Bocsi, több nem jut eszembe!:)


1 megjegyzés: