2014. augusztus 20., szerda

Chapter Four - Éjszaka (részlet)

Babes!
Nem tudom mikor lesz kész az új rész( valószínű holnap) addig is egy kis részlet, a viccesebb jelenetekből. Ha tetszett és szeretnétek motiválni, akkor kérek pipákat. Bye! x 

"
Szaporán vettem a levegőt, majd felkészülve a lehetetlenre lelépkedtem a lépcsőn. 
- Te? - kiáltottam fel.
- Mi van? - ráncolta a szemöldökét a régebben megismert bunkó pasi.
Számat elnyitottam és egy "ezt ne!" grimaszt vágtam. 
- Veled nem vacsorázok az biztos - vágtam rá sértődötten.
- Én sem veled - tárta szét a karját.
Akkor ebben megegyeztünk.
- Mi van?! - kapta fel a vizet Harry. Hupsz. Csak most vettem észre, hogy a kezemben tartott virágvázából kicsorgott a víz. Merthogy megdöntöttem csodálkozásomban. Ja, és Harry cipőjére ment. Egyébként fogalmam sincs mikor állt mellém. De megérdemelte. Egy győztes vigyort intéztem felé, majd csak ennyit mondtam: 
- Molto Bene! "



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése